قوانین و مقررات لایک موبایل

 توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  لایک موبایل  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های  لایک موبایل  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

1 - آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.

2 -  لایک موبایل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

3 - در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی پرداخت قسط مانند قطعی ارتباط یا انصراف ، درصورتی که سایت پیام ناموفق بودن پرداخت را نمایش دهد مبلغ کسر شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. 

4 -  لایک موبایل  در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی لایک موبایل اطلاع دهید.